1.تیلور سوییفت

تیلور آلیسون سوییفت  خواننده و ترانه سرای اهل امریکا است . این بانوی مشهور علاوه بر اینکه در حیطه موسیقی خوش ظاهر شده و درخشیده همیشه جرو خوش استایلترین استایلها در جشنواره ها شناخته میشود

اگر استایل‌های تیلور سویفت را زیر ذره‌بین ببریم متوجه می‌شویم که او علاقه‌مند به مد در دهه 1930 است. استایل لباس‌های او به این دهه شباهت دارد.

نگاهی به مد در دهه 1930 و مقایسه با استایل های تیلور سویفت

در دهه 1930 به دلیل بحران‌های اقتصادی و جنگ جهانی دوم طراحان مد و لباس تصمیم گرفتند تغییراتی را در لباس‌ها و پارچه و خرج کار های آن ایجاد کنند. پس به این ترتیب از پارچه‌های ارزان‌تر مانند ویسکوز، ریون و تور استفاده کردند. آنها همچنین سبک طراحی لباس خود را از تشریفاتی و لوکس به طراحی لباس‌های ساده اما با برش دقیق و خطوط و یقه‌های با انواع قیچی یا تاکر یا یقه‌های گرد و یا 7 شکل متنوع یا برگردان‌های بزرگ تغییر و سادگی را در لباس‌ها ترویج دادند

د در دهه 1930 به سمت سیلوئت رمانتیک و کلاسیک زنانه نزدیک شد. همان‌طور که گفتیم، طراحی لباس‌ها دچار تغییراتی شد؛ به صورتی که تمرکر طراحان بر روی فرم بدن زنان بود. یقه های لباس‌ها با طرح‌های جالبی عجین شدند و ریزجزئیاتی مانند پاپیون و نوار قیطان در لباس‌ها به کار‌برده شد که ظرافت را در لباس‌ها بیشتر می‌کرد. همچنین لباس‌ها اندامی‌تر و کوتاه‌تر شدند؛ در آن دهه شلوار را به عنوان یک ترند مد می‌پوشیدند.

مد در دهه 1930 به سمت سیلوئت رمانتیک و کلاسیک زنانه نزدیک شد. همان‌طور که گفتیم، طراحی لباس‌ها دچار تغییراتی شد؛ به صورتی که تمرکر طراحان بر روی فرم بدن زنان بود. یقه های لباس‌ها با طرح‌های جالبی عجین شدند و ریزجزئیاتی مانند پاپیون و نوار قیطان در لباس‌ها به کار‌برده شد که ظرافت را در لباس‌ها بیشتر می‌کرد. همچنین لباس‌ها اندامی‌تر و کوتاه‌تر شدند؛ در آن دهه شلوار را به عنوان یک ترند مد می‌پوشیدند.

اکنون اگر بخواهیم استایل تیلور سویفت را با آن دوره مقایسه کنیم متوجه تاثیر پذیری سبک لباس او به دهه 1930 می‌شویم. تیلور بیشتر مواقع استایل ساده‌ای دارد و معمولا لباس‌های سَبک و شل  که راحت به نظر می‌رسد را بر تن او می‌بینیم . لباس‌هایی که پارچه‌های طرح دار دارند یا دارای برش‌های خاصی هستند و لبه‌دوزی یا نوار‌دوزی شده اند.

بیشتر مواقع تیلور را با لباس‌های گلدوزی شده توری و نواردوزی شده می‌بینیم که چقدر این سبک لباس به او می‌آید و زیبایی او را چندین برابر کرده است. گاهی این سبک لباس با زیبایی معصوم گونه، او را دختری جسور و قوی جلوه می‌دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *